Tarieven Administratiekantoor

Tarieven Boekhouder

Administratieve tarieven en fiscale tarieven

Het is zeer lastig te bepalen wat de totale kosten zijn voor het verwerken van uw administratie, het verwerken van uw aangiften, het leveren van advies, en alle bijkomende zaken met betrekking tot uw persoonlijke financiële situatie. Voor een prijsopgaaf adviseren wij u dan ook als eerste een geheel vrijblijvende afspraak te maken met 1 van onze medewerkers, waarbij u een geheel op maat gemaakte offerte van ons ontvangt.  De reden van deze prijsopgaaf betreft dat wij niet werken onder de noemer “hoe hoger de omzet, hoe hoger de rekening” maar puur kijken naar de werkzaamheden die voor u, als ondernemer, verricht worden.

U kunt onder onze werkzaamheden zien wat wij zoals voor u kunnen betekenen, al deze werkzaamheden vallen onder de prijsopgaaf zodat u niet voor onverwachte verassingen komt te staan. Uiteraard bespreken wij met u welke werkzaamheden er voor u verricht zullen worden en welke onder de prijsopgaaf vallen.

Zo kunnen wij altijd een scherpe prijs hanteren zodat u niet teveel betaald voor onze diensten.

Personeelsadministratie tarieven

De kosten die wij in rekening brengen voor het bijhouden van uw personeelsadministratie zijn standaard tarieven, uiteenlopend vanaf 7,50 tot 15 euro exclusief 21% BTW per personeelslid per maand. Het daadwerkelijke tarief hiervoor wordt bepaald door de complexiteit van uw personeelsadministratie, onder welke CAO u valt en welk Pensioenfonds wordt gehanteerd. Verder bepaald het aantal personeelsleden ook dit tarief, heeft u meer personeelsleden dan zal het tarief een stuk lager uit kunnen vallen.  Wilt u exact weten wat uw tarief moet zijn, neem dan contact met ons op, wij kunnen u dan een vrijblijvende offerte doen toekomen.

Inkomstenbelasting

Voor aangiften Inkomstenbelasting hanteren wij vaste prijzen, nagenoeg de complexiteit van uw aangifte.

Bij minder complexe aangiften variëren de tarieven tussen de 35 en 65 euro. Bij de complexere aangiften rekenen wij bedragen tussen de 65 en 175 euro. Deze tarieven betreffen de kosten per aangifte en zijn inclusief 21% BTW.

Bij meerdere aangiftejaren kunnen wij, in overleg, een andere prijsopgaaf aan u doen toekomen.

 

Om een duidelijk beeld te kunnen vormen van uw situatie kunt u het beste contact opnemen met 1 van onze medewerkers, voor een geheel vrijblijvend gesprek en een offerte op maat.

Onze contactgegevens vind u op onze contact pagina