Administratiekantoor Kamp BV
biedt hoogwaardige administratieve en fiscale dienstverlening aan het MKB. Hierbij ondersteunen wij de ondernemers met hun administratieve werkzaamheden/boekhouding, personeelszaken, belastingaangiften en belastingadvies.
Zo kunt u ons onder andere inschakelen als controleur en adviseur als u zelf uw administratie al volledig bijhoudt.
Heeft u geen tijd om zelf uw administratie bij te houden? Dan kunt u uw administratie compleet aan ons uitbesteden. Wij verwerken voor u dan uw betalingen en ontvangsten, geven u inzicht over de stand van zaken in de onderneming en adviseren wij u waar u uw fiscaal voordeel vandaan kunt halen.
U kunt bij ons ook uw gegevens digitaal aanleveren, zodat dit aanzienlijk wat papierwerk en een hoop tijd scheelt. Zo heeft u meer tijd voor uw onderneming!
Heeft u niet de mogelijkheid digitaal stukken aan te leveren? Dan brengt u gewoon uw complete administratie bij ons onder, wij verzorgen voor u dan het uitzoekwerk, de sorteringen en de controle op eventueel ontbrekende of incomplete stukken.
Uw administratie wordt altijd volledig gecontroleerd op juist en onjuistheden!
Naast deze werkzaamheden verzorgt ons kantoor ook diverse andere administratieve en fiscale zaken. Hieronder vallen onder andere uw personeelsbestand, fiscaal advies (ook voor particulieren) en andere bijkomende fiscale aangiften. Onderstaand treft u in het kort hetgeen wij voor u kunnen verzorgen!
Heeft u een vraag? Of wilt u zich graag aansluiten bij ons kantoor? Neem dan geheel vrijblijvend contact op met 1 van onze medewerkers, wij plannen graag een afspraak met u in!
Ons kantoor is onderverdeeld in enkele divisies:
Loonadministratie
Hieronder verstaan wij o.a. :
- Bijhouden van urenregistratie ;
- Het opstellen van salaris specificaties ;
- Uitgeven van jaaropgaven ;
- Doen van aangifte loonheffing ;
- Ziek- en betermeldingen ;
- Opstellen van arbeidsovereenkomsten ;
- Pensioenaangifte ;
- Hulp leveren bij personeelszaken als conflicten en/of ontslag .
Algemene boekhouding / fiscale administratie
- Verwerken van uw boekhouding en de controle op debiteuren, krediteuren en liquide middelen;
- Administratieve controle op locatie (audit) ;
- Doen van aangifte Vennootschapsbelasting ;
- Doen van aangifte Omzetbelasting ;
- Doen van aangifte Inkomstenbelasting ;
- Aanvragen VAR verklaringen (Verklaring Arbeids Relatie) ;
- Opstellen van de jaarrekening ;
- Controle van jaarrekeningen, inclusief jaarrekeningen van derden ;
- Opstellen van accountantsverklaringen ;
- Adviesverlening bij Belastingcontroles ;
- Diverse werkzaamheden behorende tot bovenstaande en verder.
Adviseurs
Wij dienen u graag van advies bij onder meer :
- Het opzetten van uw nieuwe onderneming ;
- Het overplaatsen van uw nieuwe onderneming ;
- Het onderbrengen van uw onderneming in BV (‘s);
- Het beheren van uw Stamrecht BV
- Algemene bedrijfsvoering ;
- Fiscaal recht en andere fiscale hulp ;
- Uw financiële positie ;
- Hypotheken / leningen *;
- en nog veel meer.
Onze werkzaamheden blijven echter niet bij bovenstaande. Neem voor een geheel vrijblijvend advies-gesprek contact met ons op via de gegevens op onze contact-pagina.
* Wij geven slechts advies voor leningen en hypotheken, u kunt deze niet bij ons of via ons afsluiten.